aizvērt
AAS "BALTA" Atlīdzību pieteikšana Lat | Rus
 

AAS “BALTA” mērķis ir nodrošināt vienkāršu un ātru atlīdzību pieteikšanas procesu saviem klientiem.

Jūsu ērtībām piedāvājam pieteikt atlīdzību transporta, īpašuma, veselības vai nelaimes apdrošināšanas gadījumā, aizpildot atlīdzības pieteikumu elektroniski, izmantojot iespēju pieteikumam pievienot nepieciešamos dokumentus - nofotogrāfējot vai ieskenējot tos.

Veselības čeku reģistrācija KASKO
Fizisko personu īpašums Nelaimes gadījums
Atlīdzību kontaktu centra tālr. Nr. 6 75 333 75
Biežāk uzdotie jautājumi | atlidzibas@balta.lv | AAS "BALTA" mājas lapa
Biežāk uzdotie jautājumi
Biežāk uzdotie jautājumi

Daži jautājumi un atbildes par to, kā pieteikt atlīdzības pieteikumu internetā un kas nepieciešams, lai to izdarītu.


Veselības čeku reģistrācija

J. Vai BALTA apmaksās pakalpojumus, ja WEB atlīdzības pieteikumam nebūs pievienoti skenēti vai nofotografēti visi maksājumus apliecinošie dokumenti?

A. BALTA apmaksās tikai tos pakalpojumus, par kuriem būs pievienoti maksājumus apliecinošie dokumenti.


J. Kā rīkoties, ja jāiesniedz papildus dokumenti WEB atlīdzības pieteikumam?

A. Šādā gadījumā Jums jānosūta papildus dokumenti (izrakts, norīkojums, Potēšanas pases kopija, receptes kopija, utt.) pa pastu, uz e-pastu vai faksu 67082383, norādot WEB atlīdzības pieteikuma Nr.


J. Cik dienu laikā BALTA pieņems lēmumu par atlīdzības izmaksu, ja tiks iesniegts WEB atlīdzības pieteikums?

A. Ja WEB pieteikumam būs pievienoti visi nepieciešamie dokumenti un informācija, BALTA pieņems lēmumu 2 darba dienu laikā no pieteikuma reģistrēšanas brīža.


J. Kā es uzzināšu, ka lēmums ir pieņemts?

A. BALTA nosūtīs vēstuli par pieņemto lēmumu uz Jūsu WEB pieteikumā norādīto e-pasta adresi.


J. Cik ilgā laikā pēc pakalpojuma saņemšanas man jāiesniedz WEB atlīdzības pieteikums kompensācijas saņemšanai?

A. Jūs varat iesniegt WEB atlīdzības pieteikumu visā veselības kartes darbības laikā un vēl 10 dienas pēc veselības kartes darbības beigām.


J. Vai BALTA apmaksā medikamentus, ja WEB pieteikumam nebūs pievienotas recepšu kopijas, jo tās palika aptiekā?

A. Nē. BALTA apmaksā medikamentus tikai pamatojoties uz recepti. Tāpēc iesakām iegādāties medikamentus BALTAS līgumaptiekās vai arī parūpēties par receptes kopiju, nokopējot recepti jau iepriekš vai aptiekā uz vietas.


J. Vai BALTA apmaksās vakcināciju, ja WEB pieteikumam nebūs pievienota Potēšanas pases kopija?

A. Nē. BALTA apmaksā vakcināciju tikai pamatojoties uz ierakstu Potēšanas pasē. Tāpēc iesakām veikt vakcināciju BALTAS līgumiestādēs, kas strādā ar POS termināliem un veic veselības karšu apkalpošanu online (skatīt BALTA līgumiestāžu sarakstu) vai nokopēt Potēšanas pasi un iesniegt to kopā ar maksājuma dokumentu.


J. Vai man jāiesniedz BALTA dokumentu oriģināli pēc WEB pieteikuma aizpildīšanas?

A. Dokumentu oriģinālus nav nepieciešams iesniegt.


Īpašums

J. Ko man darīt, ja dzīvoklī no grieztiem tek ūdens?

A. Jāziņo namu pārvaldei vai ēkas apsaimniekotājam, lai tiktu konstatēts un novērsts cēlonis.


J. Vai līdz eksperta atbraukšanai var veikt remontdarbus?

A. Nē, bet ir jādara viss iespējamais, lai nerastos lielāki bojājumi.


J. Cik ilgā laikā tiks pieņemts lēmums atlīdzību lietā?

A. Lēmums tiks pieņemts 30 (trīsdesmit) dienu laikā no visu nepieciešamo, tai skaitā apdrošinātāja pieprasīto, dokumentu saņemšanas dienas.


Nelaimes gadījums

J. Cik dienu laikā BALTA pieņems lēmumu par atlīdzības izmaksu, ja tiks iesniegts WEB atlīdzības pieteikums?

A. Ja WEB pieteikumam būs pievienoti nepieciešamie dokumenti un informācija, BALTA pieņems lēmumu 5 kalendāro dienu laikā.


J. Kā es uzzināšu, ka lēmums ir pieņemts?

A. BALTA nosūtīs vēstuli par pieņemto lēmumu uz Jūsu WEB pieteikumā norādīto e-pasta adresi.


J. Vai BALTA apmaksās medicīniskos izdevumus, ja WEB atlīdzības pieteikumam būs pievienoti skenēti vai nofotografēti maksājumus apliecinošie dokumenti bez maksātāja rekvizītiem?

A. Izmaksa tiks veikta, ja Jūsu polises paredz segt zaudējumus par medicīniskiem izdevumiem un par tiem medicīniskajiem izdevumiem, kuriem būs norādīti maksātāja dati un pakalpojuma/preces nosaukums. Ja ir izdots EKA čeks bez augstāk minētajiem datiem, klāt noteikti jāpievieno kvīts ar maksātāja datiem un pakalpojuma/preces atšifrējumu.


J. Vai BALTA apmaksās visus manis iesniegtos medicīniskos izdevumus?

A. BALTA apmaksās tikai tos medicīniskos izdevumus, kas ir saistīti ar gūtās traumas ārstēšanu, nepārsniedzot Jūsu polisē norādīto apdrošinājuma summu.


J. Kā es varēšu saņemt atlīdzību BALTĀ par pārejošu darba nespēju, ja man slimības lapa „B” ir jāiesniedz VSAA?

A. Jums ir jāiesniedz BALTA darba devēja apstiprinātu pārejošas darbnespējas lapas „B” kopiju.


KASKO

J. Kas man jādara pēc tam, kad pieteikums WEBā ir aizpildīts un iesniegts apdrošinātājam?

A. Ja pēc pieteikuma nosūtīšanas, Jūs nesaņēmāt nekādas precizējošas instrukcijas, tad vienas darba dienas laikā ar Jums sazināsies AAS BALTA atlīdzību speciālists un Jūs vienosieties par tālākajām darbībām.


J. Atnācu pie savas automašīnas un ieraudzīju bojājumus, nezinu- vai tie ir radušies, kad kāds cits t/l ir uzbraucis, vai kāds garāmgājējs ir ar kaut ko noskrāpējis, kā man to pieteikt?

A. Ja pēc bojājuma rakstura Jums neizdodas izvēlēties zaudējuma cēloni, izvēlieties cēloni "Cits", bet detalizētajā aprakstā, ierakstiet visu Jums zināmo informāciju pēc iespējas precīzāk.


J. Kā es varu atsaukt savu atlīdzības pieteikumu?

A. Atsaukt atlīdzības pieteikumu Jūs varat, zvanot pa tālruni: 6 75 333 75 vai rakstot uz e-pastu: transporta.atlidzibas@balta.lv.


J. Aizpildot pieteikumu, man nepiedāvāja nevienu servisu, kur saremontēt automobili, kā man rīkoties?

A. Ar Jums vienas darba dienas laikā sazināsies AAS BALTA atlīdzību speciālists, lai vienotos par iespējamo remonta pakalpojuma servisu.


AAS "BALTA" lieto sīkdatnes (Cookies). Turpinot lietot šo mājas lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai.

Apdrošināšanas akciju sabiedrība „BALTA“, Raunas iela 10/12, Rīga, LV-1039, Latvija. Vienotais reģ. Nr. 40003049409 © 2014